sejenak ku terkenang
hakikat perjuangan
penuh onak dan cabaran
bersama teman-teman
harungi kehidupan oh indahnya

Tuesday, December 29, 2009

azam baru la ni~

mulai tahun baru 2010 ni..insyaAllah aku akan merajinkan diri mengupdate blog demi memantapkan skill penulisan dan peluahan hati ini demi kebaikan bersama..mungkin blog ini menjadi seperti sebuah diari yg x pernah wujud sebelum ini dalam hidup aku..mane la tau terjadi ape2 kat aku, mayb aku akan tulis sket2 coretan dalam blog ni insyaAllah..jgn malas2..please please please..kamu jgn malas..hahaha

antara gambar2 terbaru sewaktu berada di kerteh untuk majlis pernikahan kakwe



hobi menangkap gambar sedang menular ke seluruh kaum keluarga


bersama isyraq anak buah yg sulung..hehe


gumbira riang ria.....





abg jepp ross selamat diijab kabulkan...



kak we lega sudah bergelar isteri yg sah kpd abg jepp..

ok..tu la sket coretan aku pagi2 bute ni..ha, ni satu lg video baik punye...tp ade sedikit masalah..aku upload kat facebook je ok..sekian



No comments:

Post a Comment